«СКЛАДИ ЛЮДИНУ З ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР»
Мета: закріплювати назви частин тіла людини, місце їх розташування; розвивати вміння добирати такі геометричні фігури, що необхідні для викладання на папері певних частин тіла.
Матеріал: набори геометричних фігур для кожної дитини.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям уявити, що вони на прогулянці зустріли якусь людину, цю людину слід викласти на папері за допомогою геометричних фігур. Після того, як фігуру людини викладено, діти повинні відгадати, кого вони зобразили (хлопчика, дівчинку, чоловіка, жінку).
«МІЙ ДЕНЬ»

Матеріал: картинки із серії «Режим дня».
ХІД ГРИ
Вихователь розкладає на килимку картинки із серії «Режим дня», а діти повинні пригадати свій режим дня з самого ранку і послідовно на мольберті розташувати картинки.
«ОЛІМПІАДА»
Мета: розширювати знання про різні види спорту та знаряддя; виховувати бажання займатися спортом, бути міцним та здоровим.
Матеріал: картинки із зображенням спортсменів та предметні картинки або іграшки (знаряддя для спортсменів).
ХІД ГРИ

• Це футбольний м'яч. Він потрібен футболістові.
• Це шайба. Вона потрібна хокеїстові.
• Це гиря. Вона потрібна важкоатлетові.
«ЩО ТИ БАЧИШ ІЗ ЗАПЛЮЩЕНИМИ ОЧИМА?»
Мета: закріплювати знання про значення органів зору в житті кожної дитини; виховувати бережливе ставлення до очей, бажання доглядати за ними.
Матеріал: аркуші паперу; олівці для кожної дитини; предметні картинки (посуд, овочі, фрукти, меблі, квіти, тварини).
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям класифікувати різні групи предметів (серед запропонованих картинок — окремо посуд, овочі тощо). Далі пропонує виконати те саме із заплющеними очима. Чому це не вдалось?
Вихователь. Діти, на одному аркуші слід намалювати квітку з розплющеними очима, а на другому — із заплющеними очима. Де вийшло краще і чому?
«ЩО ЗВУЧИТЬ?»
Мета: розвивати слух, уміння розрізняти різні звуки (музичні інструменти, шелест паперу, води та ін.); виховувати бажання доглядати за органом слуху, розуміти його значення в житті людини.
Матеріал: ширма, музичні інструменти, вода, папір, іграшки та ін.
ХІД ГРИ

Якщо не виходить дізнатись, то вихователь підказує (грає за ширмою на музичних інструментах, переливає воду, шелестить папером тощо).
«ДЗВОНИКИ ДЗВЕНЯТЬ»
Мета: учити розпізнавати звучання високих та низьких нот; розвивати слух.
Матеріал: піаніно, металофон.
ХІД ГРИ
За бажанням обирається дитина, яка грає на дзвониках (високий регістр — грає маленький дзвоник, середній — дзвоник середнього розміру, низький регістр — великий дзвоник). Решті дітей роздаються картки із зображенням трьох дзвоників різного розміру.
(Музичний супровід на вибір музичного керівника.)
«ОДЯГНИ ТА ВЗУЙ ЛЯЛЬКУ»
Мета: закріплювати назви одягу та взуття; учити послідовно одягатися та роздягатися; виховувати охайність, старанність, бережливе ставлення до своїх особистих речей та речей друзів, уміння за ними доглядати.
Матеріал: 2 ляльки, 2 комплекти одягу та взуття для ляльок, предметні картинки.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям об'єднатися у дві групи і допомогти своїй ляльці одягнутися на прогулянку. Перемагає та команда, яка послідовно та охайно одягне ляльку і впорається швидше. Одна дитина може одягнути тільки одну річ.
«ЩО БАРВІНОК ВІЗЬМЕ ДЛЯ КУПАННЯ?»
Мета: учити дітей доглядати за своїм тілом, своєчасно стежити за чистотою свого тіла; розвивати охайність, уважність.

ХІД ГРИ
Вихователь. Хлопчик Барвінок зібрався купатися. Йому запропоновано багато цікавих речей. Він запитує: чи всі ці речі необхідно брати для купання.
Вихователь пропонує дітям покласти в тазок ті речі, що необхідні для купання, а в кошик — ті, які йому не знадобляться. Дитина бере одну річ та розповідає про її застосування і кладе в обумовлене місце.
Немає коментарів:
Дописати коментар